mersin escort mp3 indir

Trei, Doamne si toti trei!

Nu, nu m-a apucat dorul de poeziile lui Cosbuc, dar am de facut 3 anunturi asupra a 3 jocuri care la vremea lor au iesit din tipar. Este vorba de 2 eroi si un sofer psihopat. Cu grave probleme de comportament. Sa o luam cu inceputul.

29 Ianuarie 1996, dezvoltat de 3D Realms si publicat de GT Interactive Software, avea sa ne invadeze monitoarele cel mai controversat erou de actiune de pana atunci, Duke Nuke’m in varianta 3D a sa. Jocul a facut senzatie, Duke este un misto la dresa tuturor eroilor din filmele de actiune ale anilor 90. Plin de muschi, adorat de all the babes, cu arme mai mari ca el, porneste o lupta pe viata si pe moarte (nu a sa) impotriva alienilor care au invadat pamantul si ne-au furat gagicile cu tzatze mari. Suparat nevoie mare, imparte picioare in stanga si in dreapta nimicind hoardele lui Xerxes… pardon, ala era altu…

Val dupa val, alienii se opreau cu fata in bocancul lui Duke, salvatorul pamantului si al gagicilor de pretutindeni. Nu aveai cum sa nu-l iubesti. Lumea l-a iubit atat de mult incat a vandut la vremea aceea 3.5 milioane de copii. Imi aduc aminte ca era unul din jocurile cu suport pentru Sound Blaster, pe vremea aia era la moda speaker-ul intern al PC-ului iar sunetul shotgunului lui Duke pe SoundBlaster era pur si simplu demential. Un personaj haios, o grafica de zile mari, si asa s-a nascut o legenda.

Aprilie 1997. Cum era de asteptat, este anuntata o continuare. Duke Nukem Forever. Nimeni nu se astepta insa ca Forever sa vina de la timpul pe care jocul il va petrece in development. Este amanat, amanat si amanat din nou. In 2001 3D Realms afirma ca jocul va fi lansat “when is done”. Replica asta vine de la ID Software, baietii cu Doom si Quake. Ei n-aveau nici o treaba, lansau jocul when is done, nu stia nime mai mult.

In 2009, 3D Realms se confrunta cu grave probleme financiare, iar developmentul lui Duke Nukem Forever se opreste. Murise si licarul de speranta care mai era. Take-Two Interactive care detineau drepturile de publicare ale jocului dezvoltat de 3D Realms ii da in judecata pentru ca nu au fost in stare sa termine jocul pana in acel moment.

In 3 septembrie 2010, dupa 13 ani, 2K Games dau publicitatii un anunt conform caruia Duke Nukem Forever se afla in mana celor de la Gearbox Software care nici mai mult nici mai putin, vor sa finalizeze jocul. A fost confirmata si o data de lansare: 3 Mai 2011 in America si 6 Mai 2011 International.

Conform traditiei, jocul a suferit inca o amanare, pentru 10 iunie International si 16 iunie in America de Nord. O amanare care avea sa fie si ultima. In 24 mai 2011, Duke Nukem Forever devine GOLD, dupa 14 ani de development.

Mai jos, trailerul de lansare al mult asteptatului Duke Nukem Forever. Hail to the king baby!

In timp ce Duke era ocupat cu batutul extraterestrilor care invadeaza pamantul si ne fura gagicile, lordul Notorious Mental (another bad guy) se hotaraste sa invadeze pamantul. Cum Duke nu are timp si de el, se naste un alt super erou, care sa ii vina de hac. Sam.

Serious Sam. Sam cel serios. Sam, singura speranta a omenirii.

Dezvoltat de croatii de la Croteam, jocul vine cu un motor grafic spectaculos pentru acea vreme. Doar un GeForce 3 Ti 200 reusea sa asigure un framerate fluid la 1024*768, pe setari ridicate de calitate. Ce vremuri dom’le, ce placa… Este lansat initial doar pentru PC, urmand sa fie lansat ulterior si pe Xbox. Desi spectaculos, engine-ul jocului nu stia de pixel / vertex shader, insa suporta DirectX 7 si Open GL si era proiectat pentru a randa exterioare la un draw distance mare.

Serious Engine 2 a fost folosit pentru dezvoltarea lui Serious Sam 2. Engine-ul era unul mult imbunatatit, suporta HDR, pixel si vertex shader, bloom si parallax mapping. Serious Engine 3 este folosit in Serious Sam HD: The First Encounter si Serious Sam HD: The Second Encounter, remake-urile HD ale primelor serii. Engine-ul foloseste de aceasta data intreaga capacitate a tehnologiilor HDR si High Definition Mapping.

Croteam sunt o mana de baieti seriosi si pasionati, care nu au nevoie de 14 ani pentru a lansa o continuare. Asa ca Sam se intoarce mai serios ca niciodata in Serious Sam 3, in vara acestui an.

Actiunea se va desfasura in secolul al XXII-lea in Egipt, inainte de evenimentele din Serious Sam: The First Encounter, in timpul confruntarii finale dintre rasa umana si hoardele invadatorilor Mental. No cover. All man. Sam.

Serious Sam 3 launch trailer:

Bun, acuma astia doi sunt baietii buni. Aia care lupta sa salveze omenirea de la lucruri nasoale. Al treilea e un psihopat dom’le, de asta fuge omenirea ca sa se salveze. E un sofer care duce lipsa de adrenalina si droguri in acelasi timp. Asta:

In 8 May 2012 Stainless Games anunta pe site-ul oficial ca urmatorul titlu (aflat in stadiul de early development) Carmageddon: Reincarnation va fi finantat in intregime pe Kickstarter, cu o lansare promisa pentru februarie 2013 pe Steam. Desi proiectul a fost finantat extrem de rapid, jocul a suferit o amanare destul de lunga, pana in 21 mai 2015.

Trebuie sa va mai aduceti aminte de Carmageddon.

Carmageddon: Max Damage este un update al versiunii Carmageddon: Reincarnation (lansata in 2015 pe PC si in 2016 pentru Xbox One si PS4).

Carmageddon, jocul dement in care si tu esti la randul tau un dement care, well… daca nu va mai aduceti aminte ce trebuie sa faceti: